赞美格尔曼•斯帕罗!


我曾经拥有天涯各地的朋友。
MX girls天团成员

[叶喻]叶修你到底把我家钥匙放在哪里了

•原作来自:《张世超你到底把我家钥匙放在哪里了》,作者是金承志老师
•这个真的是太好玩了超想笑,配合原曲更有趣,水平不好大家看一个开心
•联合 @金黄酥脆企鹅排 我搞喻,她搞叶
•后续会有一个小故事!


喻队长倾情献唱白话版:

啊 啊 啊... 

嗰日晚头夜   我走喺返归路上 
突然谂起   我冇带钥匙 
我打俾你   二十八个电话 
你冇接   你冇接 
你回话咗   (哎哟?文州?) 
叫我估你  (哥吃火锅呢诶)
你约完饭就返归  (偶尔压压马路也挺好)
可系叶修   你呢个扑街 
你和王杰希   去咗饭庄 
你到底把屋企钥匙放边度咗……

(卡祖笛) 
门口揾咗 烟灰缸也翻咗
连卖烟小妹 我也都问过咗
你就系漏左 你就系漏左
我哋家喺三环上
王杰希嘅火镬真个鬼咁和味咩
大小眼嘅火镬真个鬼咁和味咩
微草队嘅火镬真个鬼咁和味咩

(叶修:改天也带你去尝尝哈)

(卡祖笛) 
B市嘅风 B市嘅雨
家门口嘅落叶满地
我经已冻得咪制
叶唔修你喺边度
sancta maria sancta maria
让呢个南方嘅男人返归啩
钥匙啊钥匙 你快快出现
再唔出现就等著被扫地出门啩

啦啦啦 啦啦啦 啦啦啦 啦啦啦 啦啦啦 

最多我订机票返去G市啩 
返去G市啩 

(卡祖笛) 
唔使翻嚟咗 咪制翻嚟咗
等你翻嚟咗 我经已冻死啦
你就乖乖食著火镬啩 唔使翻嚟咗
唔使翻嚟咗 咪制翻嚟咗
你打镬啩 你定晒约饭啩
打后再也咪制进家门咗

唔使翻嚟咗 咪制翻嚟咗
等你翻嚟咗 我经已冻死啦
你就乖乖食著火镬啩 唔使翻嚟咗
唔使翻嚟咗 咪制翻嚟咗
你打镬啩 你定晒约饭啩
打后再也咪制进家门咗

(卡祖笛) 
唔使翻嚟咗 咪制翻嚟咗
真个真个真个唔使翻嚟咗 千祈别翻嚟咗
等你翻嚟咗 我经已冻死啦
你就乖乖食著火镬啩 唔使翻嚟咗
唔使翻嚟咗 咪制翻嚟咗
我回G市咗 少天识煲食嘅
打后别约咗



喻队长冷静标普版:

啊 啊 啊... 

那天晚上  我走在回家路上 
突然想起  我没带钥匙 
我打给你  二十八个电话 
你没有接  你没有接 
你回话了  (哎哟?文州?) 
叫我猜你 (哥吃火锅呢诶)
你约完饭就回家 (偶尔压压马路也挺好)
可是叶修  你这个混蛋 
你和王杰希  去了饭庄 
你到底把家里钥匙放哪里了... 

(卡祖笛) 
门口找了 烟灰缸也翻了
连卖烟小妹 我也都问过了
你就是忘了 你就是忘了
我们家在三环上
王杰希的火锅真的那么好吃吗
大小眼的火锅真的那么好吃吗
微草队的火锅真的那么好吃吗

(叶修:改天也带你去尝尝哈)

(卡祖笛) 
B市的风 B市的雨
家门口的落叶满地
我已经冻得不行
叶不修你在哪里
sancta maria sancta maria
让这个南方的男人回家吧
钥匙啊钥匙 你快快出现
再不出现就等着被扫地出门吧

啦啦啦 啦啦啦 啦啦啦 啦啦啦 啦 啦 啦 

大不了我订机票回去G市吧 
回去G市吧 

(卡祖笛) 
不用回来了 不要回来了
等你回来了 我已经冻死啦
你就乖乖吃着火锅吧 不用回来了
不用回来了 不要回来了
你吃火锅吧 你放心约饭吧
以后再也不要进家门了

不用回来了 不要回来了
等你回来了 我已经冻死啦
你就乖乖吃着火锅吧 不用回来了
不用回来了 不要回来了
你吃火锅吧 你放心约饭吧
以后再也不要进家门了

(卡祖笛) 
不用回来了 不要回来了
真的真的真的不用回来了 千万别回来了
等你回来了 我已经冻死啦
你就乖乖吃着火锅吧 不用回来了
不用回来了 不要回来了
我回G市了 少天会做饭的
以后别约了




评论(33)
热度(138)

©  | Powered by LOFTER